Salátagyár

Diétás kenyérlángos (szénhidrátcsökkentett recept)

diétás kenyérlángos szénhidrátcsökkentett recept Íme az egyik kedvenc vásári finomságunk, a kenyérlángos (langalló, töki pompos – ez a legviccesebb név 😀 ), szénhidrátcsökkentett, diétás változata! Egy pohár rozéval.. hmmm…. isteni!  A diétás kenyérlángos hozzávalói kb. 6 szelethez: A diétás kenyérlángos tésztájához:  30 dkg szénhidrátcsökkentett liszt (EZT a szénhidrátcsökkentett lisztet használtam)  4 g instant élesztő 1 teáskanál himalája só 30 ml… Tovább »

Szilvás Kölesfelfújt (köleskoch) recept

Kölesfelfújt recept Úgy is mondhatnám, hogy köleskoch, hiszen a kölesfelfújt úgy készül, mint a rizskoch, csak épp kölesből! 🙂  Ami a kölest illeti, nem vagyok feltétlen rajongója, mert ahogy azt a diétás köretekről szóló tévhiteknél is leírtam, a glikémiás indexe magas (75), így a vércukrot eléggé meg tudja dobni. Egyetlen mentsége, hogy emellett teljes értékű fehérjét tartalmaz,… Tovább »

Diétás Rákóczi túrós sütemény

dietas-rakoczi-turos-sutemeny (6) A hagyományos magyar sütemények közül a Rákóczi túrós az egyik legnagyobb kedvencünk, vagy legalábbis volt addig, amíg nem kezdtünk el diétázni… Viszont ez pont az a süti, ami a túró és a tojáshab miatt tökéletes alap ahhoz, hogy fogyókúrás, cukorbeteg és IR diétás étrendbe passzolóan is elkészítsük! Most anyukám, a sütizseni receptje volt a kiindulópontom, de… Tovább »

Diétás krémsajt palacsinta liszt nélkül

palacsinta-dietas-liszt-cukor-nelkul (3)  A palacsinta örök kedvencünk, nincs ez másképp diéta idején sem! Maximum kicsit alakítunk a recepten, elhagyjuk a lisztet, kap egy kis extrát, mint most is!   A töltelék pedig már ízlés kérdése: bármi lehet a dióstól a kakaóson át a cukormentes nutelláig, de nagyon finom a túróval töltött vagy a cukormentes lekvárral megkent diétás palacsinta… Tovább »

Extra diétás avokádós brownie

avokados-sargabarackos-dietas-paleo-brownie-recept-7 A 2016. év egyik diéta trendje a minőségi zsiradékok fogyasztása, amibe az avokádó különösen jól passzol. Hogy ennek a “divatnak” vagy másnak köszönhető, azt nem tudom, de a diétázó társadalom csak az utóbbi időben kezdte felfedezni és fogyasztani az avokádót! Aki még idegenkedik tőle, azt is csak bátorítani tudom, hogy kóstolja meg az avokádót, mert… Tovább »

Gyors diétás lángos zabpehelylisztből

dietas-langos-recept-zabpehelylisztbol-teljes-kiorlesu-lisztbol (2) Egy egyszerűen elkészíthető, nagyon gyors diétás lángos receptet mutatok Nektek, amit bármilyen diétás lisztből elkészíthettek! Én az egyik kedvenc lisztemből, zabpehelylisztből készítettem, de lehet teljes kiőrlésű lisztből vagy szénhidrátcsökkentett lisztből is, egyformán jól fognak sikerülni! Persze van már diétás lángos recept a blogon, az egy hagyományosan kelesztett és sütőben sült változat, de amikor nagyon éhes… Tovább »

Chia magos, cukormentes házi ketchup

ketchup-hazi-dietas-cukormentes-chia-maggal-recept-3 Paradicsomot bármikor, akár télen is vehetünk, de olyan finomat, mint szezonban, soha máskor! Érdemes belőle házi ketchupot készíteni, lehetőleg főzés nélkül, hogy a sok vitamin benne maradjon! Persze ez a recept csak friss fogyasztásra alkalmas (hűtőben légmentesen lezárva 4-5 napig áll el), például mártogatósnak, diétás pizzára szószként vagy a grillezéshez pácnak, de ez nem von… Tovább »

Frissítő kókuszvizes házi jégkrém

kokuszvizes-dietas-jegkrem-fagyi-hazilag-2 Csukjátok be a szemeteket és gondoljatok arra, hogy a türkizkék óceán partján, fehér homokos parton a pálmafák alatt napoztok és valami helyi frissítőt szürcsölgettek! Mi más is lehetne ez a helyi sajátosság, mint egy frissen felhasított, zsenge, zöld kókuszdió, amiből egy szívószál segítségével iszogatjátok a friss kókuszvizet! De tudjátok-e, hogy ez az egzotikus üdítőital nem egy… Tovább »

Expressz gyors hajdinalisztes sajtos pogácsa – 1 db 2,5 g CH!

pogacsa-dietas-glutenmentes-hajdinalisztbol-2 Amikor kicsit kezdem már unni a reggeli tojás-zabkása-szendvics háromszöget, nekiállok sütni valami gyors, sós péksütit. Mint például ezt a hajdinalisztes pogácsát, ami rohanós reggelekre előre megsüthető, és egy pohár cukormentes kakaóval vagy kókusztejjel laktató, alacsony szénhidráttartalmú reggeli lesz!  A hajdinaliszt pedig nagyon kellemes meglepetés, ne féljetek tőle! Nincs olyan erős, jellegzetes íze, mint a hajdina… Tovább »

Cukkinis répás ch csökkentett zsemle

Cukkinis répás ch csökkentett zsemle Mostanában nem nagyon sütöttem új péksüteményeket, így ideje volt már. Mivel most nagyon olcsó a cukkini a piacon és a kiskertekben is megterem, íme egy ötlet, hogy mire lehet még felhasználni az unalomig ismételt cukkinis ételeken kívül.  A recept most nem saját, a Mentes magazinban figyeltem fel rá és próbáltam ki, de olyan jól sikerült,… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!